Poslao: 23 Jun 2016 01:48
|
offline
- Pridružio: 30 Avg 2014
- Poruke: 1129
|
Nema potrebe za cinizmom u toj meri,primetio sam da barataš geografskim,vojnim,političkim pojmovima(to se odmah vidi) kao da si u Siriji rođen ali pošto nisi znači pratiš i upućen si u tematiku i sve ove godine si to sebično čuvao za sebe a nas uskraćivao za isto I onda si pre dan i po,posle kontra-ofanzive islamske države protiv ,,paravojnih jedinica" potpomognutih sa SAA rešio da prospeš pardon podeliš sa nama svoja saznanja iz propagandne kuhinje islamske države.Evo ja ti verujem.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
|
Poslao: 23 Jun 2016 02:31
|
offline
- Pridružio: 16 Feb 2012
- Poruke: 683
|
Irbis ::Napisano: 23 Jun 2016 1:12
Po meni Deir nema nikakvu stratesku vrednost,vec iskljucivo moralnu,po SAA. I
Nema stratešku vrednost, ajde ok, nek ti bude, ali šta ćemo sa silnim ljudima zarobljenim i okruženim najvećim zlom od početka čovečanstva?
|
|
|
|
Poslao: 23 Jun 2016 05:09
|
offline
- Pridružio: 31 Dec 2015
- Poruke: 69
|
Vidim da se dosta cesto kritikuje Rusija zbog umerenijeg pristupa sirijskoj krizi, po meni su oni uradili i vise nego dovoljno. Spasili su Asada od nato bombi sto je kljucna stvar, posle su i izvukli saa kad im je bilo najzajebanije uletevsi avionoma, tehnikom, instruktorima, donekle i kopneno i naravno diplomatijom. Djavola bi Iran sprecio nato da bomvarduju kad je bila prica oko hemijskog oruzija. Kao nesto Rusija sprecava Iran da dejstvuje, sto nisu do 2015. onda Iranci uleteli samoinicijativno i resili krizu? Cekali su Ruse da obezbede sirijsko nebo eto zasto. Rusi su dosta smirili Turke, SA, Katar, donekle i Izrael. Ovde postoje ljudi koji kazu da bi Rusija trebala da posalje vojsku i da uleti kopneno. To bi najveca greska bila. Zar nije dovoljno sto je vec izgubljeno desetak pravoslavnih zivota zarad neke tamo sektaske suni-siitske price? Samo neka se oni kolju sto duze i sto vise. Nama prvima to odgovara. Dok se tamo kolju nece gledati u nade dvoriste kao 90tih. Sto manje tih islamskih verskih fanatika to bolje citavom svetu. Da li oni bili persijanci, arapi, suniti, siiti, alaviti ovi oni.. po nas niko od njih nije dobar. I ako trenutno nama vise odgovara pravda koju zastupa Basar sa saveznicima, nikako ne treba zaboraviti njihovu ulogu u npr Bosni, dok je tamo bio neki mir nas su drndali na sve nacine, sada neka se kolju medjusobno, a mi da uzivamo uz kokice i pivo prateci desavanja... neka taj rat potraje samo sto duze, sa sto vise zrtava, koliko god da to zvuci surovo. Na samom terenu, situacija nije losa po SAA, ja verujem da je sam napad ka Tabki bio da bi se oslabio pritisak na DEZ, i da se Kurdima oteza napredovanje. Juzni Alep, tu su izgubljena neka glupa sela, u kojima je pitanje da li ikog zivog ima, a kukanje je bilo kao da je smak sveta. Koliko su puta do sad ta sela menjala razne strane. Pa jug Alepa je pravi primer za to. Uvek se setim onog Banesa koji je za par meseci nekih 17 puta bio izgubljen pa vracen. Jedino mi nije jasno za sever Alepa, gde su ti tigrici tako mocni sta cekaju oni? Ciste se enklave, oslobodice se deo snaga. Ako krenu siitske milicije iz Iraka, u sta ja licno ne verujem, i dodju ti profi iranski vojnici, ne vidim nikakvu prepreku da uz vodjenje Sulejmanija sami zavrse taj rat. Od Rusije je dovoljno da spreci bombardovanje natoa. Ako sami ne mogu da rese neki Alepo i DEZ, onda te price o unistenju Rijada, gasenju Izraela i ostale gluposti padaju u vodu cak i za one najzatupljenije. Ja bih udario ka DEZ-u obezbedio naftna nalazista, a posle se jebavao po zapadu zemlje, bolje da to urade pre Kurda ili nsa ili nekih trecih americkih govnara.. zato i jeste DEZ bitan, i nije on okruzen najvecim zlom u istoriji covecanstva, nego detetom najveceg zla.
.
|
|
|
|
Poslao: 23 Jun 2016 05:59
|
offline
- Gama
- Legendarni građanin
- Pridružio: 14 Jun 2004
- Poruke: 4389
|
carasco ::
Ne postoji ništa sa 555 u wikipedia članku,čak ni sa 55
555th regiment je imaginarna jedinica iz Leithove glave,čak ga je i Sirijski novinar popljuvao na Twitteru po neznam koji put.
Babić se lijepo posipao pepelom ali reko da će nastaviti koristiti članke Leitha lol
Da skratim priču i nepotrebno skretanje:
Dokaz br. 1.
Izvor: Human Rights Watch, “By All Means Necessary!” Individual and Command Responsibility for Crimes against Humanity in Syria, ISBN: 1-56432-842-2, strana 34.
Dokaz br. 2.
Izvor: Joseph Holiday, The Assad Regime: From Counterinsurgency to Civil War, Middle East Security Report No. 8., (March 2013), Institute for the Study of War: Washington, strana 27.
Kao što se vidi iz priloženog, najstariji pomen 555. (padobranskog/specijalnog) puka je u publikaciji Hjuman Rajts Voča iz 2011. (već u prvoj godini Sirijske krize). U 2013. (kada rat dostiže svoj maksimum) takođe se sreće 555. puk u publikaciji Institute for the Study of War.
Meni je interesantan ovaj altermainstreaminfo koji u želji da stekne popularnost i da digne moral, nekad donosi tekstove koje spadaju u rangu "Trećeg oka". Ovog Aleksandra Latancija ne bih komentarisao. Sam izbor njegovog teksta baca sumnju na ozbiljnost altermainstreaminfo-a.
PS: i ruski izvori pominju postojanje 555. puka
Npr. ovaj: http://news-front.info/2016/03/10/siriya-armiya-os.....od-aleppo/
(555-я бригада 4-й механизированной дивизии Сирийской Арабской Армии)
|
|
|
|
Poslao: 23 Jun 2016 06:59
|
offline
- Pridružio: 19 Jan 2015
- Poruke: 1255
|
bojank ::
Motivisaniji sigurno, ali i oni prave gomile banalnih gresaka, cak i vise od SAA.
Iako si pogresnog coveka citirao ,slazem se tvojim objasnjenjem. Ali ipak eto od njih i ne ocekujem nista manje s obzirom da su teroristicka grupa. Daj boze da prave sto vise i jos banalnije greske.
Sa druge strane od SAA ocekujem vise s obzirom da sebe nazivaju Armijom.
bojank ::
Nisam znao da su Izraelci napustili regrutni sistem.
Ako cemo bas po ps-u da u pravu si nisu ga napustili. Nisu ni armija vec odbrambene snage.
Ali i njihov vojni rok je duzi od recimo trajanja jedne ugovorne obaveze u neke od profesionalnih armija. Za obuku i praksu ne moze se ni sporediti. Po meni je ta vojska profesionalnija od bilo koje druge.
Ali koregiracu se i reci da se hezbolah vrlo dobro pokazao protiv jedne vrlo dobro obucene i organizovane vojne sile kao sto je IDF.
Izvinjavam se za off.
|
|
|
|
Poslao: 23 Jun 2016 07:04
|
offline
- Irbis
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2014
- Poruke: 3556
|
Slobodarko ::Joj Irbise !
Stotine hiljada ljudskih sudbina su sporedna stvar u tom moralu i klinu koji je stetio saa ? To sto si napisao treba da ti bude znak koliko si izgubio predstavu o realnosti. Branili su grad godinama i onda su ga fenomenalno izgubili zbog morala ? Gubitak grada Ildiba i uopste regije je katastrofa za saa u svakom smislu i nema coveka na svetu osim tebe koji to vidi kao fenomenalni poraz za SAA . Ako Ameri uspeju da stvore sliku o nekim pro demkratskim snagama koje se bore protiv tiranije taj "fenomenalni" poraz moze postati ildibska narodna republika sa sve referendumom i pozivom Turskoj ili USA/Nato mirotvorcima da zastite narod od tiranina ili jednostavno da postane sredstvo za prekrajanje ustava , politicke pritiske i ucene ili samo da rade isto ono sta rade dnr/lnr u Ukrajini . Cik pogodi kome bi izbili sve politicke adute iz ruku i ko ne bi mogao da prica jedno u Siriji a drugo u UA. Pored stotine hiljada ljudskih sudbina , mnogo ubijenih i ranjenih u nekoliko godina odbrane " nebitnog" Ildiba , kontrola nad regijom i reginalnim centrom otvara 1000 mogucnosti terorista od kojih su sve katastrofalno fenomenalne za Asada
Milioni ljudskih zivota,ogromne kolicine ljudi u logorima,eto Sovjetima je bilo problem da u Donbasu udare Nemce nego ih cekali sve do Moskve i Kurska.
Koliko igubljenih zivota je odneo Napoleon,spaljen grad do temelja..... Stvarno neverovatno kako su ti Rusi glupi ljudi,pale svoj glavni grad.
Koliko je ljudi u Srbiji poginulo 1914-1915 na Kolubari i Ceru,koliko je ljudi ubijeno izmedju 1915-1918 od strane Nemaca i pre svega Bugara? A eto nasa vojska se povukla sve do Grcke kako bezobrazni vojnici pobegli od rata,Misic i osali su svarno bezobrazne kukavice koje beze....
Rat nije samo drzati teritoriju i nego se nekad kada moras i povuci,smanji liniju fronta postaviti odbrani tamo gde ces se lakse braniti i gde imas dubinu....
|
|
|
|
Poslao: 23 Jun 2016 07:54
|
offline
- Slobodarko
- Elitni građanin
- Pridružio: 01 Jun 2013
- Poruke: 2467
|
Irbise , sve nabrojano su katastofalni porazi ( a ratovi ne gradjanski nego dva svetska i Evropa-Rusija) a ne peglanje linija kako si nazvo Ildib no nisi ti krv sto pojma nemas sa zivotom a izigravas eksperta nego je krivica moja sto uopste ulazim u raspravu umesto da se samo nasmejem na svaki tvoj post . Ne znam kako ti ne dosadi da te posle svakog posta vise ljudi citira i ismeva . Ja ti vise necu odgovarati na postove
|
|
|
|
Poslao: 23 Jun 2016 09:05
|
offline
- Pridružio: 09 Jan 2012
- Poruke: 34229
|
Slobodarko ovo o čemu Ibris piše u vezi povlačenja i kako je to dobar potez kad je pao Idlib u kome je većina stanovništva bila protiv te SAA je pisao i Ltcolonel.
T 72 smorio si sa napadanjem drugih članova i upornim teolovanjem pravo je čudo da te moderi nisu banovali na mesec dana iako si već upozoren.
|
|
|
|
Poslao: 23 Jun 2016 09:26
|
offline
- slonic_tonic
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jun 2014
- Poruke: 8009
- Gde živiš: Zagreb
|
Slobodarko ::Irbise , sve nabrojano su katastofalni porazi ( a ratovi ne gradjanski nego dva svetska i Evropa-Rusija) a ne peglanje linija kako si nazvo Ildib no nisi ti krv sto pojma nemas sa zivotom a izigravas eksperta nego je krivica moja sto uopste ulazim u raspravu umesto da se samo nasmejem na svaki tvoj post . Ne znam kako ti ne dosadi da te posle svakog posta vise ljudi citira i ismeva . Ja ti vise necu odgovarati na postove
Irbis nikad nikoga ne vrijeđa, piše svoje u što stvarno vjeruje, možda malo optimističnije od prosjeka i to je to. Meni je to simpatično i nekad se našalim s nekom izjavom, ali to nikako nije ismijavanje. Realno ima i natprosječno dosta informacija.
|
|
|
|