Poslao: 24 Feb 2016 19:45
|
offline
- vodnikk
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 22 Feb 2016
- Poruke: 26
|
Kada neko govori o jacini terorista u odnosu na SAA mislim da se to ne ogleda u obucenosti ili u superiornosti u naoruzanju vec mislim da se ta prednost osjeti u tkz moralu vojnika koji se kod terorista iskazuje u velikom fanatizmu i hrabrosti da ne kazem ludosti, priznali mi to ili ne, koja potice od jake vjerske ideologije koja im je isprala mozgove a za koju su pokazali da radije umiru nego sto se povlce ili predaju. Zbog toga se dogadja da SAA u kratkom vremenu gubi veliku teritoriju koju bi od terorista i pored superiornosti u naoruzanju i obuci osvajali duzi vremenski period.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 24 Feb 2016 19:49
|
offline
- panzerwaffe
- Super građanin
- Pridružio: 29 Jun 2011
- Poruke: 1241
|
Srbija majka Pirot otac ::NN ::panzerwaffe ::
Jbg slažem se sa čovekom.
Šta ima da se kritikuje Zapad kad mi najbolje znamo kakva su govna.
A da je u Rusiji dobro-nije.
U suprotnom bi u zimu 2015. zavrtali gas Jevropi i bila bi ih briga za pad cena nafte.
Зашто Саудијска Арабија није заврнула нафту? И они губе у Сирији. Наравно да нису заврнули јер са овим ценама растурају не само САД већ и њихове главне трговачке партере Канаду и Мексико. Можда нисе погледали последњи извешај САД бруто друштвеног производа, који је пао на нулу. САД се већ налазе у корпоративној рецесији, за разлику до Русије, један од разлога је пад цене нафте који лоше утиче на САД економију. Те ваше економије запада, нажалост сада и Кина, живе на дуговима, једна бајка.
Проблем је што Русија неће мало да то продрма, да изрока пар бродова кроз важне мореузе, па неке изволе у рат, што они неће, па да видимо како ће после тога да им функионише та њихова економија.
Кинези су убрзано на великом путу задуживања. Комунистичко руководство прави голему грешку, као некада совјетско, избегава нижи раст и покушава вештачки да одржи нешто што није одрживо енормни задуживањем.
Русија зависи од извоза сировина али то нечему служи за разлику од западног система где је финансијски систем бајки дошао до невиђених размера. То је уосталом неодрживо, што видимо по кризи у САД 2008, и по ЕУ, Јапану константно од тада. То иде доле.
Узгред, Русија свесно хоће ниже цене нафте, иако им то не одговара, али ће преживети, јер тако уништавају конкуренцију у САД, Канади, Британији, Норвешкој. То исто раде и Саудијци, они знају кретање понуде/потражње и колико резерви има, запад ће скупо да плати све то.
Да, САД економија када се погледа не зависи много од извоза енергената, то је само на први поглед, јер је то економија жестоко прецењена кроз енорман дуг, највећи у историји човечанства, не мислим само на приказани као званични дуг, већ много више на обавезе кроз пензиони систем итд. који се не виде на први поглед а који су енормни.
Скоро свака САД савезна држава је на граници банкрота, осим оних које су зависиле од нафте(Тексас, Северна Дакота), сада су и оне у тешком стању. Је л сте погледали колики је студентски дуг у САД? Аутомобили?
Не знате за то, има времена да сазнате.
Meni kao Rusofilu ovo lepo zvuci ali moram za ovo boldovano da te priupitam
1.Kako Saudi mogu niskom cenom nafte da zavrnu SAD svog starijeg brata koji inace ima glavnu rec nad njim i pritom je kupac nafte kome odgovara niska cena nafte?
2.Gde je taj izvesta BDP-a Amerike koji je pao na nulu?
3.Opet kako pad cene nafte moze lose da utice na ekonomiju SAD koja je kupac iste?
4. Gde i kod koga su se tako brzo Kinezi zaduzili? Posto smo skoro uzeli njihov kredit za pruge i dovrsetak Jadranskog koridora.
5.Zasto bi Rusija svesno htela nize cene nafte iako im to neodgovara, pobogu?
Odlične konstatacije, i samo bih hteo dodati da čovek uopšte nije skapirao poentu mog posta.
Hteo sam reći da kada bi Rusija imala ekonomiju koja ne zavisi toliko od prodaje gasa i nafte, tj. kada bi na njene finansije mnogo manji uticaj imale gas i nafta, onda bi bez premišljanja zavrnuli gas Zapadu kad su im uveli sankcije, i ne bi budžet formirali na osnovu procene nafte.
Imali su 12-13 godina da učine nešto sa privredom dok su kapljale masivne pare od tih sirovina, a ne da se iživljavaju sa ZOI i slično.
O kupovini američkih obveznica tek nemam reči, da neće možda Ameri da plate kada bi ih pustili na naplatu? How yes no...
2 godine su pod sankcijama i prstom nisu mrdnuli da nešto menjaju u sistemu.
|
|
|
|
Poslao: 24 Feb 2016 20:13
|
offline
- Klecaviks
- Ugledni građanin
- Pridružio: 17 Feb 2013
- Poruke: 400
|
NN ::panzerwaffe ::
Jbg slažem se sa čovekom.
Šta ima da se kritikuje Zapad kad mi najbolje znamo kakva su govna.
A da je u Rusiji dobro-nije.
U suprotnom bi u zimu 2015. zavrtali gas Jevropi i bila bi ih briga za pad cena nafte.
Зашто Саудијска Арабија није заврнула нафту? И они губе у Сирији. Наравно да нису заврнули јер са овим ценама растурају не само САД већ и њихове главне трговачке партере Канаду и Мексико. Можда нисе погледали последњи извешај САД бруто друштвеног производа, који је пао на нулу. САД се већ налазе у корпоративној рецесији, за разлику до Русије, један од разлога је пад цене нафте који лоше утиче на САД економију. Те ваше економије запада, нажалост сада и Кина, живе на дуговима, једна бајка.
Проблем је што Русија неће мало да то продрма, да изрока пар бродова кроз важне мореузе, па неке изволе у рат, што они неће, па да видимо како ће после тога да им функионише та њихова економија.
Кинези су убрзано на великом путу задуживања. Комунистичко руководство прави голему грешку, као некада совјетско, избегава нижи раст и покушава вештачки да одржи нешто што није одрживо енормни задуживањем.
Русија зависи од извоза сировина али то нечему служи за разлику од западног система где је финансијски систем бајки дошао до невиђених размера. То је уосталом неодрживо, што видимо по кризи у САД 2008, и по ЕУ, Јапану константно од тада. То иде доле.
Узгред, Русија свесно хоће ниже цене нафте, иако им то не одговара, али ће преживети, јер тако уништавају конкуренцију у САД, Канади, Британији, Норвешкој. То исто раде и Саудијци, они знају кретање понуде/потражње и колико резерви има, запад ће скупо да плати све то.
Да, САД економија када се погледа не зависи много од извоза енергената, то је само на први поглед, јер је то економија жестоко прецењена кроз енорман дуг, највећи у историји човечанства, не мислим само на приказани као званични дуг, већ много више на обавезе кроз пензиони систем итд. који се не виде на први поглед а који су енормни.
Скоро свака САД савезна држава је на граници банкрота, осим оних које су зависиле од нафте(Тексас, Северна Дакота), сада су и оне у тешком стању. Је л сте погледали колики је студентски дуг у САД? Аутомобили?
Не знате за то, има времена да сазнате када преко $1000 милијарди студентског дуга пукне јер те дугове неће нико вратити, као што је било на некретнинама 2008. Је л гледате председничку камапњу у САД? Тамо постоји код демократа неки чикица, који сада озбиљно угрожава Хилари Клинтон за демократску номинацију, којем је тема студентских дугова централна тема кампање, уз корумпирани Вол Стрит, и који због тога има огромна раст популарности.
Је л мислите да је случјнао што су САД попустиле у Сирији? Они су изгубили, они су 2011/12 тражили моменталну смену Асада, сада се померили на руске позиције из 2012, о постепеном мењању Сирије.
Није случајно, ако овако наставе Обама ће настрадати на следећим изборима са његовим наследником који ће бити републиканац и који ће му растурир све што је направио.
Ne znam koliko ima istine u ovome ali bar lepo zvuči....
|
|
|
|
Poslao: 24 Feb 2016 20:34
|
offline
- stipica1
- Ugledni građanin
- Pridružio: 11 Feb 2010
- Poruke: 375
- Gde živiš: Split
|
NN ::panzerwaffe ::
Jbg slažem se sa čovekom.
Šta ima da se kritikuje Zapad kad mi najbolje znamo kakva su govna.
A da je u Rusiji dobro-nije.
U suprotnom bi u zimu 2015. zavrtali gas Jevropi i bila bi ih briga za pad cena nafte.
Зашто Саудијска Арабија није заврнула нафту? И они губе у Сирији. Наравно да нису заврнули јер са овим ценама растурају не само САД већ и њихове главне трговачке партере Канаду и Мексико. Можда нисе погледали последњи извешај САД бруто друштвеног производа, који је пао на нулу. САД се већ налазе у корпоративној рецесији, за разлику до Русије, један од разлога је пад цене нафте који лоше утиче на САД економију. Те ваше економије запада, нажалост сада и Кина, живе на дуговима, једна бајка.
Проблем је што Русија неће мало да то продрма, да изрока пар бродова кроз важне мореузе, па неке изволе у рат, што они неће, па да видимо како ће после тога да им функионише та њихова економија.
Кинези су убрзано на великом путу задуживања. Комунистичко руководство прави голему грешку, као некада совјетско, избегава нижи раст и покушава вештачки да одржи нешто што није одрживо енормни задуживањем.
Русија зависи од извоза сировина али то нечему служи за разлику од западног система где је финансијски систем бајки дошао до невиђених размера. То је уосталом неодрживо, што видимо по кризи у САД 2008, и по ЕУ, Јапану константно од тада. То иде доле.
Узгред, Русија свесно хоће ниже цене нафте, иако им то не одговара, али ће преживети, јер тако уништавају конкуренцију у САД, Канади, Британији, Норвешкој. То исто раде и Саудијци, они знају кретање понуде/потражње и колико резерви има, запад ће скупо да плати све то.
Да, САД економија када се погледа не зависи много од извоза енергената, то је само на први поглед, јер је то економија жестоко прецењена кроз енорман дуг, највећи у историји човечанства, не мислим само на приказани као званични дуг, већ много више на обавезе кроз пензиони систем итд. који се не виде на први поглед а који су енормни.
Скоро свака САД савезна држава је на граници банкрота, осим оних које су зависиле од нафте(Тексас, Северна Дакота), сада су и оне у тешком стању. Је л сте погледали колики је студентски дуг у САД? Аутомобили?
Не знате за то, има времена да сазнате када преко $1000 милијарди студентског дуга пукне јер те дугове неће нико вратити, као што је било на некретнинама 2008. Је л гледате председничку камапњу у САД? Тамо постоји код демократа неки чикица, који сада озбиљно угрожава Хилари Клинтон за демократску номинацију, којем је тема студентских дугова централна тема кампање, уз корумпирани Вол Стрит, и који због тога има огромна раст популарности.
Је л мислите да је случјнао што су САД попустиле у Сирији? Они су изгубили, они су 2011/12 тражили моменталну смену Асада, сада се померили на руске позиције из 2012, о постепеном мењању Сирије.
Није случајно, ако овако наставе Обама ће настрадати на следећим изборима са његовим наследником који ће бити републиканац и који ће му растурир све што је направио.
Ti si ovo napisao ozbiljno ili se zezaš?
Rusija je oborila cijenu nafte i to njoj odgovara? Ne piši to više nigdje a mi ćemo se praviti da nismo pročitali.
Niska cijena jedino odgovara SA koja ima najnižu cijenu proizvodnje i dovoljne devizne rezerve da izdrži sa ovakvom cijenom još 3-4 godine.
Iran izlazi slobodno na tržište a ovako niska cijena ne omogućava mu naglu ekspanziju, to je najvažniji cilj SA.
Drugi cilj je da ovako niska cijena čini neisplativim bušotine na krajnjem sjeveru i vađenje nafte iz škriljevca. Zadaju se bolniji udarci konkurenciji nego što ih sama prima. Osovina Rusija-Iran je najveći protivnik SA na bliskom istoku i ova politika cijena je ekonomski rat sa tom osovinom.
Sada je cijena na razini koja odgovara SA i oni su dogovorili da se neće povećavati proizvodnja, tj. da cijena ostaje otprilike ista. Na smanjenje proizvodnje i dizanje cijena ne pristaju.
Od svih zemalja u ovoj igri bez granica ovakve cijene odgovaraju još samo Japanu i Kini, ali oni imaju nekih drugih problema pa je efekt manji.
Od ostalih niske cijene najmanje "bole" SAD, malo prouči njihovu naftnu industriju, vanjske koncesije i zalihe pa ćeš shvatiti zašto. Tako da nekakve priče da ovo Rusiji odgovara a uništava SAD nikako ne drže vodu.
|
|
|
|
Poslao: 24 Feb 2016 20:43
|
offline
- Irbis
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2014
- Poruke: 3556
|
LoneWolf ::Irbis ::
Markoni29 ::
У стању су да поред апсолутне ваздушне супериорности сиријских оружаних и супериорности у ватреној моћи,изведу напад и пресеку једини пут који снабдева Алепо.Освоје преко 100км2 за један дан.И потом све што су освојили упорно бране док их са тешком муком не истерају одатле.
Шта ту није јасно?Свуда се грчевито бране.Свуда САА(назваћу целокупну војну силу САА да не долази до забуне)споро напредује и поред очигледне супериорности у наоружању.
То је реалност.Нажалост.
Руси,Иранци и хезболах су променили однос снага у корист Сирије.
Од почетка рата терористи су напредовали и освајали територије.Они су бивали све јачи са САА све слабија.Од Руске интервенције ситуација се променила.А уз Русе су стигли у већем броју Иранци и хезболах.
Генерално ово што се сада десило неће променити однос снага.Али само показује све слабости сиријских оружаних снага.
Svaka cast,znaci Talibani su jaci od Sovjeta i Amera? E sad sta ce mo,eto Ceceni jaci od Rusa ....
Rusi su de fecto izgubili prvi Cecensko Ruski rat i sada ces raci da je jedna nuklearna sila kakva god bila po ekonomskom pitinju slabija od terorista?
Nisi dokazao ništa. Korišćenje smajlija nije dokaz.
Bitna je pobeda, a oružje je samo sredstvo da se dođe do željenog cilja.
Sa priče o ishodu rata (rezultat) ti se prebacuješ na priču o vojnoj tehnici (sredstvima) i izbegavaš da kažeš ko je pobedio, odnosno ko je bio jači.
Da ne skrecem sa teme vise ako mislite da su Ceceni jaci od Ruske armije 90-tih onda je samo pitanje kako su ih u drugom ratu odradili. Problem kod Rusa su bili mladi vojnici i losa ekonomija i velike izdaje zbog novca,kao i sada u Siriji ,dolaze novi borci zbog novca,a izdaje se vrse ne toliko zbog para vec zbog politickog opredeljenja...
Da raspravljam ko je jaci izmedju Terorista i SAA ne zelim,jer tu nema sta da se raspravlja,jer matematika je dovljna SAA je drzi pola Alepa,ogromnu vecinu Damaska,Homs,Hama,veci deo Daara,a drekavci pola Alepa i Idlib,i ako imaju podrsku CIA,MOSAD,MI5/6,Francuskih obavestajnih sluzbi,Tursku direktnu pomoc u svim oblicima,Saudisku u novcu i oruzju....
|
|
|
|
Poslao: 24 Feb 2016 20:50
|
offline
- Pridružio: 19 Nov 2015
- Poruke: 175
|
Mene od cena nafte interesuje samo da li ce moguca akcija SAA ka istoku i naftnim poljima smanjiti zavisnost Sirije i njene vojske od uvoza i donacija Irana. Za spekulacije na svetskij berzi me bas briga. I onako mi drzava naplati akciza i poreza po barelu kao iz majcine dojke da licno muzu!
|
|
|
|
Poslao: 24 Feb 2016 20:51
|
offline
- Irbis
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2014
- Poruke: 3556
|
Koridor ::Lesnik ::Евидентно је да је сиријској армији потребна изузетно мобилна јединица састављена од најбољих војника, посебно обучених са могућношћу десантирања (мини ВДВ), довољно би било 200-300 њих, и да им руси доставе пар ПМД-2 и нек чекају у Шаирату или на аеродрому код Хаме.
У случају било каквог изненадног напада, као овај код Канасера, да се активирају, а до тад нек пуше наргиле
САА има доста добрих, доказаних, искусних, војника, то доказују на терену, посебно републиканска гарда, а што се тиче осталих (НДФ, Ирачани, Милиције..) има простора за њихов напредак, руси активно раде са њима
У овом рату, ко први научи адекватно користити артиљерују добиће га, а САА је на добром путу да то постигне..
----
Ovoj Tigrovoj ekipi kapa do poda, ja se pitam ima li dan da ti ljudi odmore a ovo sad na koridoru im nije trebalo nikako. Koliki moral treba da imas da te povuku sa jednog ratista gdje pravis posao da ides da ispravljas gluposti drugih...i onda ti tu pogine neki drug ili ti sam na kraju krajeva.
Motorolini su se sibali na aerodromu 6-7 mjeseci a ovi Tigrovi godinama iz ofanzive u ofanzivu Ludnica...
Sto im nije trebao,al pogledaj snimake ko cisti koridor. Ako pazljivo pogledas Tigrova i nema mnogo oni samo komanduju dok sve operacije imajuju jedinice koje su prikljucene Tigrovima direktno iz Latakije posle osnovne obuke i poslate na trenig kod Tigrova to su oni vojnici koju su proslati Tigrovima kada su tek poceli da ciste podrucje oko od aerodroma ka jedinicama ka Alepu,sada ce mo vide ti da li su nesto naucili,ali po svemu sudeci jesu po slikama ubijenih terorista.
|
|
|
|
Poslao: 24 Feb 2016 20:51
|
offline
- cezar 35
- SuperModerator
- Pridružio: 19 Feb 2006
- Poruke: 11155
- Gde živiš: Banja Luka
|
- 13Ovo se svidja korisnicima: Gama, stalker, limeni, spektorsky, Milan A. Nikolic, su27, marko76, StrikeFirst, Zandar, Drug Platov, ssekir75, BraneS, miodrag
Registruj se da bi pohvalio/la poruku!
@panzervafe...
Citat:U suprotnom bi u zimu 2015. zavrtali gas Jevropi i bila bi ih briga za pad cena nafte.
Bolje je da Rusi zavrcu gas nego da ga Nemci pustaju
Salu na stranu, obracam se svima.....
Prestao sam redovno da pratim ovu temu od kad je iskljuceno odobravanje, tema podeljena, a vama dat ventil za praznjenje emocija, jer sam ocekivao pad kvaliteta rasprave. Neki od vas ste shvatili dobru nameru urednistva, pa i dalje pisete kvalitetne post-ove, al' je dobar deo vas zloupotrebio poverenje urednistva i pise sta mu padne na pamet, mesa babe i zabe, nadobudno i "znalacki" komentarise front, vojnu moc sukobljenih strana, pokrece i ulazi u nevazne rasprave, itd.
Ukoliko se nastavi ovaj trend, mogu vam obecati zakljucavanje teme, ili stavljanje u poseban rezim.
Izbor je vas!
|
|
|
|
Poslao: 24 Feb 2016 20:57
|
offline
- Koridor
- Legendarni građanin
- Pridružio: 02 Feb 2015
- Poruke: 2763
|
Moze li neko ovde da napise istorijat Tigrove jedinice? Ti momci kad se rat zavrsi i ako prezive nece biti u stanju vratiti se u normalan zivot ni pod razno...
|
|
|
|
Poslao: 24 Feb 2016 21:00
|
offline
- Pridružio: 22 Dec 2015
- Poruke: 123
|
en.wikipedia.org/wiki/Template:Syrian_Civil_War_detailed_map
SAA izgubila i selo FAH u sjevernom Alepu, osvojenom u prošloj ofanzivi. Rebelsi i ovde počeli da nastupaju?
|
|
|
|