Poslao: 18 Feb 2024 21:21
|
offline
- Pridružio: 21 Maj 2008
- Poruke: 15247
|
- 13Ovo se svidja korisnicima: S2M, djordje92sm, kunktator, kybonacci, su27, sremac983, doklevise, mkukoleca, ladro, ILGromovnik, brundo65, amaterSRB, BraneS
Registruj se da bi pohvalio/la poruku!
S2M ::🇺🇦Какую интересную особенность натовской артиллерии сдал Кулеба! Оказывается, там стандартизация круче, чем у Вермахта, у которого 88-мм снаряды к пушке Тигра не подходили к зениткам и наоборот и т.д.
Нельзя использовать боеприпасы калибра 155 мм, если они произведены не в той же стране, где оружие, из которого ими стреляют
https://t.me/warhistoryalconafter/147789
Kakva je sad frka sa granatama?Izgleda nešto ne štima.
Десило се да се показало зашто Руси за главну артиљерију и даље траже муницију која је компатибилна са топовима усвојеним пре 100 година. Немаш фенси топове и гранате домета преко 50км које коштају колико један ауто, али ћеш имати довољно муниције за један светски рат.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 18 Feb 2024 21:21
|
offline
- kunktator
- Elitni građanin
- Pridružio: 29 Avg 2016
- Poruke: 2492
|
- 31Ovo se svidja korisnicima: Rocker, S2M, Tvrtko I, kybonacci, su27, Romibrat, doklevise, jukeboxer, Bobrock1, Denaya, mgolub, Vlajman1957, laurusri, GrammaticalAnalysis, loon123, Luka, zlaya011, raptorsi, sap, amstel, Leonov, danijell, Istman, sasa76, upitnik, ladro, ILGromovnik, brundo65, amaterSRB, Alibaba1981, BraneS
Registruj se da bi pohvalio/la poruku!
Aman ljudi!
Eno vam u kantini onolika tema o Rusiji pa se tamo preganjajte o ministrima, strinama i prijateljicama!
https://www.mycity-military.com/Kantina/Rusija-2_245.html
Dajte ovde da komentarišemo aktuelnosti. Evo malopre sam pretrčao novije postove po nekim TG kanalima i primetio sam jednu zanimljivu stvar. Svi su navalili da najavljuju "šta je sledeće". Ali svi imaju različitu priču- Jedni kažu Orehov, drugi Časov Jar, pa Konstantinovka, pa Kurahovo, itd, itd.
Da li je reč o preterano revnosnim telegramdžijama koji se bore za klikove ili o jednom od oružja u kampanji dezinformisanja i sluđivanja protivnika?
|
|
|
|
|
Poslao: 18 Feb 2024 21:26
|
offline
- Pridružio: 08 Sep 2010
- Poruke: 777
|
Ватра,завршио си са надмоћи па нећу да цитирам него да додам на твој пост да су у Бахмутској операцији Руси имали проблеме на крилима,а и на ширем потезу фронта из разлога које си навео уз констатацију да тад нису могли ни да начну линије око Авдејевке.
Бахмут је и дупло већи са бољом гео формом док је Авдејевка уска и веома издужена што је омогућило врло брзо пресијецање на два дијела.
Сирски се суочио са чињеницом да више нема ЈДАМова,а ни авијације која би их избацивала нили неби имао за више од пар напада.Није имао ни респективне снаге спремне за убацивање у борбу као што су имали и радили на Бахмуту.
Након разматрања многих података и кретања још,мислим,крајем јануара да сам написао да ово све очекујем почетком марта али сам погријешио.
|
|
|
|
Poslao: 18 Feb 2024 21:30
|
offline
- Krvava Devetka
- Počasni građanin
- Pridružio: 23 Mar 2022
- Poruke: 849
- Gde živiš: United Kingdom
|
vathra ::Да се вратимо мало на заузимање Авдејевке.
Општи утисак је да је операција текла доста другачије од Бахмута/Артјомовска.
Због чега имамо разлике у бици за ова два града?
Slazem se, no mislim da je najvaznija stavka u tom ko je planirao i vodio operaciju- i razlika je ogromna, po mom miljenju taktika/strategija wagner grupe je bila dosta rudimentarna (po mom misljenju) sto se Avdejevke tice planiranje je bilo vrlo dobro, cak bih rekao "par excellence"
ovo je jedna od rekih situacija gde sam bio impresioniran.
Rekao bih da za razliku od vecine ljudi, general Mordvichev razume sustinu fraze: "Carpe diem".
|
|
|
|
Poslao: 18 Feb 2024 21:35
|
offline
- S2M
- Legendarni građanin
- No pasarán – Sie kommen nicht durch
- Pridružio: 21 Nov 2009
- Poruke: 6550
|
Da, po definiciji.Sa neizvjesnom budućnosti i dugoročnim besmislenim planiranjem, što mislim da nije tačno u ovom slučaju.Ovo je ljepo osmišljeno i odlično izvedeno.Treba uzeti u obzir i izmučenost ukropa, bez svježih jedinica sposobnih da izvedu ozbiljne kontre.Opet ono kljucanje i iznurivanje protivnika.
|
|
|
|
Poslao: 18 Feb 2024 21:36
|
offline
- kokodakalo
- Ugledni građanin
- Pridružio: 13 Mar 2022
- Poruke: 334
|
Krvava Devetka ::
Slazem se, no mislim da je najvaznija stavka u tom ko je planirao i vodio operaciju- i razlika je ogromna, po mom miljenju taktika/strategija wagner grupe je bila dosta rudimentarna (po mom misljenju) sto se Avdejevke tice planiranje je bilo vrlo dobro, cak bih rekao "par excellence"
ovo je jedna od rekih situacija gde sam bio impresioniran.
Rekao bih da za razliku od vecine ljudi, general Mordvichev razume sustinu fraze: "Carpe diem".
Sama kolicina upotrebljenih FAB-ovki navodi na zakljucak da je vazdusna premoc u ovom slucaju bila mnogo izrazenija nego ranije. Nemam neko veliko znanje pa ne mogu da dokucim sta se to promenilo. Sta su to Rusi uradili pa su dobili mogucnost da ovoliko i na ovaj nacin koriste avijaciju. Dva moguca odgovora sam dao u prethodnom postu, a kao treci vidim jos samo to da su Ukri ostali bez PVO sredstava.
|
|
|
|
Poslao: 18 Feb 2024 21:38
|
offline
- S2M
- Legendarni građanin
- No pasarán – Sie kommen nicht durch
- Pridružio: 21 Nov 2009
- Poruke: 6550
|
Odbacili ih Rusi malo dalje i komotnije koristili avijaciju.Vidim da se dosta vrti vijest o obaranju 4 aviona VKS od strane VSU.Valjda lakmus za izgubljene bitke u poslednje vreme.
|
|
|
|
Poslao: 18 Feb 2024 21:41
|
offline
- Pridružio: 28 Dec 2012
- Poruke: 2538
|
počinje panika na zapadu
https://twitter.com/GLandsbergis/status/1759271051177943311
During the Munich conference I was asked why I am so gloomy. Well, somebody has to tell it like it is, so here’s how it is: Things are not going well.
Ukraine is starved of ammunition and forced to pull back, Europe is facing challenges which might test Article 5, and global instability emerges because autocrats are emboldened by Russia's action and our cautious response. This is not pessimism. This is fact.
|
|
|
|
Poslao: 18 Feb 2024 21:41
|
offline
- Pridružio: 08 Sep 2010
- Poruke: 777
|
S2M ::Da, po definiciji.Sa neizvjesnom budućnosti i dugoročnim besmislenim planiranjem, što mislim da nije tačno u ovom slučaju.Ovo je ljepo osmišljeno i odlično izvedeno.Treba uzeti u obzir i izmučenost ukropa, bez svježih jedinica sposobnih da izvedu ozbiljne kontre.Opet ono kljucanje i iznurivanje protivnika.
Тако је ,није само по себи карпе дијем.Колега је био пјеснички расположен док Мордвичев мора да се подсјећа и на ,,мементо мори,,
|
|
|
|